2010. május 9., vasárnap

A LEGSZEBB NAP A VILÁGON!!!



Szerelmes vagyok! Milyen csodálatos! minden nap csak rózsaszín ruhákat veszek fel, mer ez a szín jelképezi a szerelmet! de ezért még jobban megrugdosnak a suliban , de nem bánom ,mert szerelmes vagyok! Az illető egy hosszú, szőke hajú ember, barna szemű. Igaz , hogy fiu, de az szerintem nem baj. Minden ember egyforma. meg amúgy is hosszu a hajja... De én SZERETEM!
egy évvel idősseb nálam és Viktornak híjják. én csak vikinek hivom.. megkérdeztem hogy akare velem járni és ő erre felkapot és beledobott eggy konténerbe... de eggy kőnyvben olvastam hogy az emberek eröszakal próbálják leplezni a Szerelemet... vagyis szerintem SZERET! biztosan... tudom hogy szeret... addig is Amornak irok egy levelet hogy viki szerelmes legyen belém. MERT ÉN SZERETEM ŐT!!!

Csókol mindenkit:
Gazsyk@@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése